Tuesday, September 9, 2008

Pengenalan/Konsep/Daftar Syarikat



Alhamdullillah syukur di atas rezeki yang telah dikurniakan buat kami berdua. Sesungguhnya persefahaman, tolak ansur, hormat menghormati antara satu sama lain dan juga saling membantu telah membuahkan hasil untuk kami sekeluarga. Program Kutu Pintar banyak membantu kami dalam keadaan yang sukar. Mengingatkan putera puteri kami (6 orang, yang pertama telah pun kembali ke rahmatullah - Al Fatihah) yang makin membesar dan memerlukan perhatian, bukan sedikit jumlah perbelanjaan yang patut kami sediakan, tidak terbatas kepada makan minum atau tempat tinggal yang seles
a, tetapi yang paling utama adalah pelajaran mereka. Menyedari hakikat ini, kami perlu memulakan langkah secepat mungkin untuk menstabilkan sumber kewangan. Kami berdua mengambil keputusan nekad untuk menyertai program Kutu Pintar untuk menambah pendapatan kami atau pun dalam erti kata lain sebagai punca pendapatan alternatif buat kami walau pun pada hakikatnya kami berdua telah pun mempunyai perniagaan sendiri. Terimakasih kepada semua rakan-rakan pintar yang telah banyak membantu kami berdua. Apa yang telah kami capai pada hari ini, adalah suatu "PENGALAMAN DAN PELUANG" yang kami ingin "KONGSIKAN" bersama anda diluar sana. Program ini amat berpontensi untuk membantu dan mengubah cara hidup kita semua dan di tambah pula dengan pakej penyertaan yang mudah dan mampu untuk semua orang menyertainya. Tiada siapa yang boleh mengubah nasib diri kita melainkan diri kita sendiri. Berusaha dengan tekun, sabar tanpa jemu...jujur dan ikhlas, Insyaallah kejayaan adalah milik kita. Jangan lupa "RESTU IBU BAPA", kerana mereka lah yang akan selalu mendoakan kesejahteraan kita. Tanpa restu mereka berdua, kerahmatan dan keberkatan dari yang Maha Esa, tidak akan kita perolehi.

Zunizam B Hj Mohd Adib - (019-461-4908)
Ainan Mariana Bt Hj Mohamed Jais - (012-206-5989)

Keramat Permai - Kuala Lumpur

Email : nizamadib@gmail.com






Daftar Syarikat










2 comments:

PENA WARISAN said...

Program ni bagus...tapi yang saya musykil..kan ke link ke ssm dan ustaz zaharuddin dah kata dilarang..tapi kenapa boleh beroperasi pulak... Kutu ni tak termasuk ke dengan kutu yang ditulis dalam akta tuh?

adiepro said...

Tahniah.........program ini sangat bagus untuk membantu ramai orang yg perlukan wang.
adiepro - www.kutupintar.myportal.my