Tuesday, September 9, 2008

Pakej Kutu Pintar


Terdapat 3 Pakej yang disediakan didalam program Kutu Pintar.

Pakej ini dirangka mengikut kemampuan peserta dan dengan menyertai program ini, ianya tidak akan menjadikan pesertanya akan mengalami kerugian besar atau muflis seandainya peserta gagal memperkenalkan program ini kepada peserta lain pula. Dengan hanya bermodalkan RM121.00 sebagai permulaan, potensi untuk mengajak orang-orang disekeliling anda amat luas kerana ianya tidak terlalu membebankan. Anda mungkin akan terkejut dengan sumbangan yang akan diterima kelak walaupun dengan modal sekecil itu. Ramai orang mampu menyertainya.

Peserta bebas memilih untuk menyertai mana mana pakej mengikut kemampuan mereka. Peserta boleh memilih salah satu pakej/antara dua atau ketiga-tiga pakej sekaligus dalam masa yang sama. Jika pada mulanya, anda hanya menyertai satu pakej buat permulaan, pada bila bila masa anda boleh menyertai pakej yang lain pula. "BEBAS MEMILIH"

Perlu di ingat bahawa program ini adalah program yang berkonsepkan "Insan Bantu Insan" dengan melakukan "Sumbangan * Jariah" apabila kita menyertainya. "BEBAS MEMBANTU KEPADA YANG MEMERLUKAN"

"Niat/Nawaitu"
kita adalah untuk membantu orang lain dan diri kita sendiri.


Diharapkan dengan niat ikhlas itu, akan memudahkan lagi kehidupan orang lain dan kita sendiri di kemudian hari.
Sekiranya ada rezeki buat kita apabila menyertai program ini, maka ianya merupakan satu bonus buat kita - "ALHAMDULILLAH", tetapi sekiranya tidak ada - anggaplah bahawa kita telah pun melakukan perkara yang baik dengan membantu orang lain untuk memudahkan urusan hidup mereka. Diharapkan akan ada ganjaran lain yang akan kita terima ditempat dan waktu yang lain pula.



No comments: